Grant shema: IPA 2012, Building Capacities of CSOs for Ensuring Effective Implementation of the EU Standards in the Enforcement of Human Rights, EuropeAid/135875/ID/ACT/HR
Broj ugovora: 2012-01-35-010216
Naziv projekta: Poštuj ljudska prava – gradi uključivo društvo
Nositelj projekta: Lezbijska organizacija Rijeka „LORI“
Naručitelj nabave: kolekTIRV, Nova cesta 24, 10000 Zagreb
Naziv nabave: Usluga sudjelovanja u panelu o (ne)vidljivosti trans tema
Broj nabave: 7
Redni broj nabava prema planu javne nabave: 11
Datum: 10.03.2016.
Poziv za dostavu ponude za uslugu sudjelovanja u panelu o (ne)vidljivosti trans tema
U okviru ovog poziva nalaze se sljedeći dokumenti koji sačinjavaju dokumentaciju za nadmetanje:
- Opis poslova
- Obrazac za opis kompetencija
- Izjava o nepostojanju razloga za isključenje iz sudjelovanja u nabavi
Kako bi bila prihvatljiva, Vaša ponuda mora sadržavati sljedeće:
- Životopis stručnjaka_inje koji sadrži dokaze o posjedovanju kvalifikacija i profesionalnog iskustva u skladu s traženim profilom,
- Ispunjeni obrazac za opis kompetencija
- Financijsku ponudu
- Potpisanu Izjavu o nepostojanju razloga za isključivanje iz sudjelovanja u nabavi (sukladno točki 2.4. Annex-a IV grant ugovora) koja se nalazi u prilogu ovog javnog poziva.
Informacije navedene u životopisu stručnjaka_inje i/ili obrascu za opis kompetencija moraju dokazati posjedovanje kvalifikacija i profesionalnog iskustva u skladu s profilom stručnjaka_inje propisanim u Opisu poslova. Slijedom navedenog, ponuda koja uključuje profil stručnjaka_inje koji ne udovoljavaju traženim karakteristikama, bit će odbijena.
Financijska ponuda mora:
- imati jasno navedenu aktivnost za koje se stručnjak_inja prijavljuje uz navod cijene,
- cijene moraju biti iskazane bez PDV-a budući se usluga financira iz sredstava Europske Unije.
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (koja zadovoljava svim traženim uvjetima), na način da 80% vrijednosti nosi kvaliteta, a 20% cijena, prema obrascu koji se nalazi u pozivu u prilogu.
Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 124,00 EUR (942,40 kn bruto).
Svi navedeni iznosi su bez PDV-a.
Ponuda koja je iznad procijenjene vrijednosti nabave bit će odbijena.
Krajnji rok za dostavu ponuda je 25.3.2016.
Molimo Vas da svoju ponudu dostavite na sljedeću elektroničku adresu prije zadanog roka: info@kolektirv.hr
Rok za postavljanje pitanja je 7 dana prije roka za dostavu ponuda (najkasnije do 18.3.2016.), a rok za dostavu odgovora je 5 dana prije roka za dostavu ponuda (20.03.2016.).Sva pitanja vezana uz predmetnu nabavu potrebno je dostaviti na elektroničku adresu: info@kolektirv.hr.
Odgovori na sva pitanja postavljena unutar roka bit će stavljeni na raspolaganje svim ponuditelji_ca_ma.
Prilozi:
Poziv za dostavu ponuda (PDF)
Opis poslova (PDF)
Obrazac za opis kompetencija (docx)
Izjava o nepostojanju razloga za isključenje (docx)
Projekt provodi
|
Projektni partner
|
Projektni partner
|
Projekt financira
|
Projekt sufinancira
|