Grant shema: IPA 2012, Building Capacities of CSOs for Ensuring Effective Implementation of the EU Standards in the Enforcement of Human Rights, EuropeAid/135875/ID/ACT/HR
Broj ugovora: 2012-01-35-010216
Naziv projekta: Poštuj ljudska prava – gradi uključivo društvo
Nositelj projekta: Lezbijska organizacija Rijeka „LORI“
Naručitelj nabave: kolekTIRV, Nova cesta 24, 10000 Zagreb
Naziv nabave: Nabava usluga provođenja istraživanja o pravnom priznanju roda i transkripcije intervjua
Broj nabave: 6 (napomena: ponavljanje poništene nabave broj 5)
Redni broj nabava prema planu javne nabave: 7 i 8
Datum: 10.03.2016.
Poziv za dostavu ponude za usluge provođenja istraživanja o pravnom priznanju roda i transkripcije intervjua
Zbog tehničkih nedostataka u pozivu za nadmetanje objavljenog 28.01. (nabava broj 5) evaluacijski odbor je dana 14.02. donio odluku o ponavljanju natječaja, te se ponovljena nabava nalazi u nastavku.
Pozivamo Vas na dostavu ponuda za nabavu usluga:
- provođenja istraživanja o pravnom priznanju roda
- transkripcije intervjua.
Ponuditelji/ice mogu podnijeti ponudu za jednu ili obje navedene grupe aktivnosti, uz jasno navođenje pojedinačne cijene za svaku navedenu grupu aktivnosti (A i B).
U okviru ovog poziva nalaze se sljedeći dokumenti koji sačinjavaju dokumentaciju za nadmetanje:
- Opis poslova
- Obrazac za opis kompetencija
- Izjava o nepostojanju razloga za isključenje iz sudjelovanja u nabavi
Kako bi bila prihvatljiva, Vaša ponuda mora sadržavati sljedeće:
- Životopis stručnjaka/inje koji sadrži dokaze o posjedovanju kvalifikacija i profesionalnog iskustva u skladu s traženim profilom,
- Financijsku ponudu
- Potpisanu Izjavu o nepostojanju razloga za isključivanje iz sudjelovanja u nabavi (sukladno točki 2.4. Annex-a IV grant ugovora) koja se nalazi u prilogu ovog javnog poziva.
Informacije navedene u životopisu stručnjaka/kinje i/ili obrascu za opis kompetencija moraju dokazati posjedovanje kvalifikacija i profesionalnog iskustva u skladu s profilom stručnjaka/kinje propisanim u Opisu poslova. Slijedom navedenog, ponuda koja uključuje profil stručnjaka/kinje koji ne udovoljavaju traženim karakteristikama, bit će odbijena.
Financijska ponuda:
- mora imati jasno navedene grupu aktivnosti predmeta nabave (A i/ili B) za koje se stručnjak/kinja prijavljuje uz navod cijene,
- cijene moraju biti iskazane bez PDV-a budući se usluga financira iz sredstava Europske Unije.
Kriterij za odabir ponude (za obje grupe predmeta nabave) je ekonomski najpovoljnija ponuda (koja zadovoljava svim traženim uvjetima), na način da 80% vrijednosti nosi kvaliteta ponude, a 20% cijena, prema obrascima koji se nalaze u pozivu u prilogu.
Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 1164,00 EUR (8.846,40 kn), od čega:
Za grupu aktivnosti A. ukupna vrijednost 504,00 EUR (3.830,40 kn bruto)
Za grupu aktivnosti B. ukupna vrijednost 660,00 EUR (5.016,00 kn bruto)
Svi navedeni iznosi su bez PDV-a.
Ponuda koja je iznad procijenjene vrijednosti nabave bit će odbijena.
Krajnji rok za dostavu ponuda je 25.3.2016.
Molimo Vas da svoju ponudu dostavite na sljedeću elektroničku adresu prije zadanog roka: info@kolektirv.hr
Rok za postavljanje pitanja je 7 dana prije roka za dostavu ponuda (najkasnije do 18.3.2016.), a rok za dostavu odgovora je 5 dana prije roka za dostavu ponuda (20.03.2016.).Sva pitanja vezana uz predmetnu nabavu potrebno je dostaviti na elektroničku adresu: info@kolektirv.hr.
Odgovori na sva pitanja postavljena unutar roka bit će stavljeni na raspolaganje svim ponuditelji_ca_ma.
Prilozi:
Poziv za dostavu ponuda (docx)
Opis poslova (docx)
Obrazac za opis kompetencija (docx)
Izjava o nepostojanju razloga za isključenje (docx)
Projekt provodi
|
Projektni partner
|
Projektni partner
|
Projekt financira
|
Projekt sufinancira
|